Informujemy, że od dnia 25.11.2020 r. nasza infolinia będzie czynna w godzinach 8-16.
Ortopedio.pl
Ortopedio.plZadzwoń 8:00 - 16:0056 665 28 82

Stabilizator stawu barkowego AM-BX-03

cena:219,99 złKup online

Stabilizator stawu barkowego AM-BX-03

Cena:
Reh4Mat
W przypadku występowania dolegliwości bólowych wywołanych przez artrozę, w stanach pooperacyjnych lub pourazowych stawu barkowego aktywny stabilizator AM-BX-03 utrzymuje staw barkowy w położeniu pośrednim, zapewniając lepsze prowadzenie stawu. »Dodaj do porównaniaProdukt dodano do porównaniaProdukt usunięto z porównaniaDodaj do schowkaProdukt usunięto ze schowkaProdukt dodano do schowkaZapytaj o produkt

Mięśnie barku są pobudzane, a staw odzyskuje stabilność. W razie potrzeby dodatkowa silikonowa wkładka uciskowa masuje miejscowo tkanki miękkie barku.

Wyrób ma bardzo istotne znaczenie w łagodzeniu bólu oraz w celu wspierania mobilności stawu. Stabilizator AM-BX-03 chroni staw barkowy przed bolesnymi kolistymi ruchami. Zapewnia również wsparcie dla innych ruchów, takich jak boczne podnoszenie ramienia w celu wzmocnienia mięśni. Pełne uśmierzające ból działanie masującej wkładki silikonowej jest wytwarzana w czasie ruchu. Podczas ruchu, kompresja dzianiny ActivPren wywiera korzystny przerywany masaż kompresyjny, który aktywuje metabolizm i pomaga szybciej zmniejszyć obrzęk stawu.

ZASTOSOWANIE"

• po przebytych urazowych uszkodzeniach stawu barkowego
  • artroza
  • nawykowe zwichnięcie stawu ramiennego
  • ból
  • obrzęk
  • stan zapalny stawu
  • profilaktycznie w sporcie

Rozmiary:

• PranieMożliwość prania ręcznego w temp. 30-40 stopni
  • Materiałprzewiewna dzianina
  • StronaUniwersalana
  • Możliwość wyboru rozmiaruTak
  • ZastosowanieStabilizacja
  • KolorCzarny
  • RozmiarS-XL
  • Produkt najczęściej stosowany w przypadkuNawracające urazy

Przeglądany produkt nie ma jeszcze opinii.

12  zł

Przesyłka kurierska