Ortopedio.pl
Ortopedio.plZadzwoń 8:00 - 16:0056 665 28 82

Orteza stawu kolanowego korygująca szpotawość/koślawość Agilium Reactive

cena: 700,00 zł

cena z refundacjąZobacz jak realizujemy Twoja refundację lub uzyskaj refundację. od: 0,00

Kup online

Orteza stawu kolanowego korygująca szpotawość/koślawość Agilium Reactive

Cena:
700
od 0 zł
Raty PAYU:
od:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, cena promocyjna dotyczy wyłącznie zakupu bez refundacji NFZ

OttoBock
10 opinie
Do leczenia osteoartrozy stawu kolanowego – Agilium Reactive Koryguje szpotawość lub koślawość kolana. Osteoartroza - choroba zwyrodnieniowa stawów to najczęściej występująca choroba stawów. W świetle naszej starzejącej się populacji, liczba osób dotkniętych tą chorobą stale rośnie. Orteza Agilium Reactive pomaga złagodzić ból spowodowany chorobą zwyrodnieniową stawu kolanowego. Nawet w codziennych czynnościach, orteza przynosi użytkownikom wyraźną ulgę w bólu. Agilium Reactive to wyjątkowo lekka orteza, bardzo wygodna w noszeniu. Komfort noszenia zapewnia innowacyjna technologia regulacji paska łydkowego BOA. Dzięki niej, użytkownik może szybko poluzować pasek łydkowy przy siadaniu.  » Usuń z porównania Produkt dodano do porównania Produkt usunięto z porównania Usuń ze schowka Produkt usunięto ze schowka Produkt dodano do schowka Zapytaj o produkt Refundacja NFZ Faktura proforma

Mniej bólu. Większa mobilność.

Koryguje szpotawość lub koślawość kolana.

Agilium Reactive to orteza kolana, która wykorzystuje tradycyjną zasadę trzypunktowego podparcia, odciążając przyśrodkową lub boczną stronę stawu kolanowego.

Jest optymalnym rozwiązaniem dla pacjentów, których celem jest kompleksowe zaopatrzenie stawu kolanowego.

Wykorzystuje innowacyjną technologię mocowania w górnej części łydki (BOA) zapewniając komfort podczas siedzenia orz szybką i łatwą regulację podczas stania.

Dzięki zastosowaniu specjalnego materiału jest lekka, smukła i niewidoczna pod ubraniem. Użyte materiały do wyściełania wnętrza ortezy zapewniają ochronę przed ześlizgiwaniem się.

Do leczenia osteoartrozy stawu kolanowego – Agilium Reactive

UNIWERSALNY ROZMIAR

Dzięki samodopasowującym się brzegom Aguilium Reactive może dostosować się do różnych obwodów kończyny dolnej. Do wyboru zostaje tylko lewa lub prawa noga.

Karl
5

Kilka lat temu miałem poważny wypadek samochodowy. Od dłuższego czasu zacząłem mieć problemy z kolanem. Po wizycie u specjalisty okazało się, że to zwężenie szpary stawu kolanowego. Lekarz polecił mi zakup stabilizatora. Wybrałem model Agilium bo to sprzęt bardzo wysokiej jakości. Jest bardzo wygodny, stabilny a przy tym leki. Trzy plusy, żadnego minusa. Polecam!

2018-04-06 (7) (0)
Jaras
5

Około miesiąc temu kupiłem ortezę Agilium. Od kilku lat mam zdiagnozowaną szpotawość kolana. Orteza jest bardzo lekka i wygodna. Można ją bez kłopotu zmieścić pod ubraniem. Jest to stosunkowo drogi produkt ale sprawdza się świetnie. Polecam wszystkim zmagającym się z podobnym problemem.

2018-04-04 (4) (0)
Kevin
5

First of all, delivery as agreed, was on time. The sizing guide is accurate. Fully adjustable, put pressure where you need it. It certainly helps keep my knee from being destroyed, highly recommended. THX