Kod refundacji NFZ P.125

• Parapodium dynamiczne

Parapodium dynamiczne

Firma mdh wchodzi w skład grupy kapitałowej MEDORT S.A., która istnieje na rynku już od 22 lat. Posiada własne komórki naukowo-badawcze, produkcyjne i rozwojowe. Celem firmy jest ciągłe udoskonalanie procesów produkcji i sprzedaży tak, aby dostarczać pacjentom i klientom produkty najwyższej jakości. Urządzenie rehabilitacyjne oraz użytkowe, szczególnie przydatne dla pacjentów z paraplegiami, przepuklinami oponowo-rdzeniowymi, mózgowym porażeniem dziecięcym.

Kup teraz 5 225,00
  • Parapodium mobilne Combo

Parapodium mobilne Combo

Firma mdh wchodzi w skład grupy kapitałowej MEDORT S.A., która istnieje na rynku już od 22 lat. Posiada własne komórki naukowo-badawcze, produkcyjne i rozwojowe. Celem firmy jest ciągłe udoskonalanie procesów produkcji i sprzedaży tak, aby dostarczać pacjentom i klientom produkty najwyższej jakości. Parapodium mobilne baby Hero zapewni Twojemu dziecko maksimum wygody.

Kup teraz 3 800,00
  • Pionizator dziecięcy Kotek 1

Pionizator dziecięcy Kotek 1

Wskazania: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego – różnej etiologii. Choroby mięśni – różne postacie. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 3 350,00
  • Pionizator statyczny z elektrycznym wspomaganiem pionizacji LIFTER

dostępny

Pionizator statyczny z elektrycznym wspomaganiem pionizacji LIFTER

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Po urazach, po przebytych urazach czaszkowo mózgowych lub urazach kręgosłupa z uszkodzeniem rdzenia kręgowego z niedowładami i porażeniami, szczególnie z niedowładami czterokończynowymi (jako etap procesu rehabilitacyjnego lub stałe zaopatrzenie ortopedyczne). Chorobowe lub naczyniowe uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego z niedowładami kończyn dolnych, niedowładami czterokończynowymi, ciężkimi zaburzeniami równowagi i koordynacji ruchów. Zaawansowane choroby demielinizacyjne (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne). Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Choroby demielinizacyjne (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni – różne postacie. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Choroby reumatyczne

Kup teraz 7 899,00
  • Pionizator statyczny PARAPION

Pionizator statyczny PARAPION

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Chorobowe lub naczyniowe uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego z niedowładami i porażeniami. Choroby demielinizacji (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Choroby reumatyczne. Inne choroby przebiegające z niedowładami, porażeniami, uszkodzeniami w zakresie narządu ruchu. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 4 000,00
  • Pionizator statyczny SMART

Pionizator statyczny SMART

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego – różnej etiologii. Choroby demielinizacji (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 3 000,00
  • Pionizator dynamiczny ActivALL

Pionizator dynamiczny ActivALL

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Naczyniowe i chorobowe uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego z niedowładami, porażeniami oraz ciężkimi zaburzeniami równowagi. Choroby demielinizacji (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Zaawansowane choroby reumatyczne. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 3 000,00
  • Pionizator dynamiczny ActivALL Cross

Pionizator dynamiczny ActivALL Cross

Kup teraz 7 200,00
  • Pionizator model sito

Pionizator model sito

To łatwe w obsłudze, lekkie, a przy tym wytrzymałe i stabilne urządzenie, pomocne przy podniesieniu pacjenta do pozycji pionowej. Model ten ułatwia wykonywanie codziennych czynności przy pacjencie. Jest na tyle stabilne, że daje możliwość przesuwania razem z pacjentem.

Kup teraz 6 900,00
  • Pionizator dziecięcy Gato

Pionizator dziecięcy Gato

Pionizator został stworzony głównie dla dzieci z MPD, przepukliną oponowordzeniową, dystrofiami mięśniowymi oraz uszkodzeniami CUN różnej etiologii.Konstrukcja pionizatora poza funkcją pionizacji umożliwia przyjęcie pozycji siedzącej i leżącej, jak również pośrednich. Wielofunkcyjność i modułowabudowa pozwala na dopasowanie go do wymiarów i możliwości funkcjonalnych pacjenta, a także do jego indywidualnych potrzeb terapeutycznych.

Kup teraz 5 600,01

Zebraliśmy 1 980 opinii.