Ortopedio.pl

Dziecięca miękka orteza nadgarstka eb-n

Cena:
Reh4Mat
Dziecięca miękka orteza nadgarstka, wykonana z bardzo lekkich i przewiewnych materiałów, tworzących tzw. „drugą skórę”. Doskonale sprawdzi się w przypadku zespołów bólowych jako odciążenie stawu nadgarstkowo-promieniowego. » Dodaj do porównania Produkt dodano do porównania Produkt usunięto z porównania Dodaj do schowka Produkt usunięto ze schowka Produkt dodano do schowka Zapytaj o produkt

Właściwości

1. Stabilizuje staw promieniowo nadgarstkowy, odciąża przyczepy mięśni przedramienia i ręki.
  2. Poprawia funkcję chwytną ręki, zwiększa siłę zacisku szczególnie przy chwytach siłowych (np. tenis, podnoszenie ciężarów).
  3. Łagodzi dolegliwości bólowe; poprzez utrzymywanie stabilnej temperatury i elastyczny ucisk ma działanie zmniejszająca obrzęki, ułatwia wchłanianie wysięków i krwiaków po przebytych urazach.
  4. Umożliwia szybszy powrót do pracy zawodowej lub treningów. Wskazania, okres stosowania zależne od decyzji lekarza prowadzącego.

Zastosowanie

• po przebytych urazach stawu promieniowo nadgarstkowego i przedramienia (także po przebytych złamaniach kości przedramienia),
  • w zapaleniach kaletek ścięgnistych,
  • w zmianach przeciążeniowych, zwyrodnieniowych i zapalnych na poziomie stawu promieniowo nadgarstkowego,
  • w przewlekłych stanach przeciążeniowo zapalnych nadkłykci kości ramiennej (łokieć tenisisty)- zmniejsza nasilenie dolegliwości,
  • profilaktycznie w sporcie zwiększa siłę zacisku i uderzenia, zapobiega kontuzjom – tenis, podnoszenie ciężarów, piłka siatkowe, jazda terenowa rowerem.

Rozmiary

Przeglądany produkt nie ma jeszcze opinii.

12  zł

Przesyłka kurierska