Dopasuj pionizator i parapodium do potrzeb chorego

• Pionizator dynamiczny ActivALL Cross

Pionizator dynamiczny ActivALL Cross

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Naczyniowe i chorobowe uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego z niedowładami, porażeniami oraz ciężkimi zaburzeniami równowagi. Choroby demielinizacji (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Zaawansowane choroby reumatyczne. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 7 200,00
    Realizuj wniosek NFZ od 5 200,00
  • Pionizator dynamiczny ActivALL

Pionizator dynamiczny ActivALL

Kup teraz 3 250,00
    Realizuj wniosek NFZ od 1 250,00
  • Pionizator statyczny SMART

Pionizator statyczny SMART

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego – różnej etiologii. Choroby demielinizacji (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 3 000,00
    Realizuj wniosek NFZ od 1 000,00
  • Pionizator statyczny PARAPION

Pionizator statyczny PARAPION

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Chorobowe lub naczyniowe uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego z niedowładami i porażeniami. Choroby demielinizacji (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Choroby reumatyczne. Inne choroby przebiegające z niedowładami, porażeniami, uszkodzeniami w zakresie narządu ruchu. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 4 000,00
    Realizuj wniosek NFZ od 2 000,00
  • Pionizator dziecięcy Kotek 1

Pionizator dziecięcy Kotek 1

Wskazania: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego – różnej etiologii. Choroby mięśni – różne postacie. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Po urazach mózgu, kręgosłupa, rdzenia kręgowego i kończyn dolnych.

Kup teraz 3 350,00
    Realizuj wniosek NFZ od 1 350,00

• Pionizator statyczny z elektrycznym wspomaganiem pionizacji LIFTER

dostępny

Pionizator statyczny z elektrycznym wspomaganiem pionizacji LIFTER

Zalecany dla dzieci, młodzieży i dorosłych u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Po urazach, po przebytych urazach czaszkowo mózgowych lub urazach kręgosłupa z uszkodzeniem rdzenia kręgowego z niedowładami i porażeniami, szczególnie z niedowładami czterokończynowymi (jako etap procesu rehabilitacyjnego lub stałe zaopatrzenie ortopedyczne). Chorobowe lub naczyniowe uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego z niedowładami kończyn dolnych, niedowładami czterokończynowymi, ciężkimi zaburzeniami równowagi i koordynacji ruchów. Zaawansowane choroby demielinizacyjne (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne). Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Choroby demielinizacyjne (stwardnienie rozsiane, stwardnienie zanikowe boczne i inne). Choroby mięśni – różne postacie. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Choroby reumatyczne

Kup teraz 7 899,00
    Realizuj wniosek NFZ od 5 899,00
  • Parapodium awertykalne

Parapodium awertykalne

Firma mdh wchodzi w skład grupy kapitałowej MEDORT S.A., która istnieje na rynku już od 22 lat. Posiada własne komórki naukowo-badawcze, produkcyjne i rozwojowe. Celem firmy jest ciągłe udoskonalanie procesów produkcji i sprzedaży tak, aby dostarczać pacjentom i klientom produkty najwyższej jakości. Parapodium awertykalne to idealny produkt dla pacjentów, którzy nie mogą osiągnąć w pełni wyprostowanej pozycji.

Kup teraz 3 240,00
  • Parapodium mobilne Combo

Parapodium mobilne Combo

Firma mdh wchodzi w skład grupy kapitałowej MEDORT S.A., która istnieje na rynku już od 22 lat. Posiada własne komórki naukowo-badawcze, produkcyjne i rozwojowe. Celem firmy jest ciągłe udoskonalanie procesów produkcji i sprzedaży tak, aby dostarczać pacjentom i klientom produkty najwyższej jakości. Parapodium mobilne baby Hero zapewni Twojemu dziecko maksimum wygody.

Kup teraz 3 800,00
    Realizuj wniosek NFZ od 1 800,00
  • Parapodium mobilne

Parapodium mobilne

Firma mdh wchodzi w skład grupy kapitałowej MEDORT S.A., która istnieje na rynku już od 22 lat. Posiada własne komórki naukowo-badawcze, produkcyjne i rozwojowe. Celem firmy jest ciągłe udoskonalanie procesów produkcji i sprzedaży tak, aby dostarczać pacjentom i klientom produkty najwyższej jakości. Parapodium mobilne zaprojektowane w celu umożliwienia poruszania się pacjentom z zaburzeniami równowagi lub/i częściowo sprawnymi kończynami dolnymi.

Kup teraz 3 000,00
  • Parapodium dynamiczne

Parapodium dynamiczne

Firma mdh wchodzi w skład grupy kapitałowej MEDORT S.A., która istnieje na rynku już od 22 lat. Posiada własne komórki naukowo-badawcze, produkcyjne i rozwojowe. Celem firmy jest ciągłe udoskonalanie procesów produkcji i sprzedaży tak, aby dostarczać pacjentom i klientom produkty najwyższej jakości. Urządzenie rehabilitacyjne oraz użytkowe, szczególnie przydatne dla pacjentów z paraplegiami, przepuklinami oponowo-rdzeniowymi, mózgowym porażeniem dziecięcym.

Kup teraz 5 500,00
    Realizuj wniosek NFZ od 3 500,00
  • Pionizator wielofunkcyjny Dalmatyńczyk Manual

Pionizator wielofunkcyjny Dalmatyńczyk Manual

Zalecany dla dzieci, młodzieży u których rozpoznano: Mózgowe porażenie dziecięce – różne postacie. Przepuklinę oponowo-rdzeniową. Uszkodzenia mózgu i rdzenia kręgowego o różnej etiologii z niedowładami kończyn, ciężkimi zaburzeniami równowagi i koordynacji ruchów. Choroby mięśni z ich znacznym osłabieniem lub postępującym zanikiem. Choroby mięśni – przebiegające z niedowładami i porażeniami. Zespoły genetyczne przebiegające z niedowładami kończyn. Po urazach mózgu, kręgosłupa z uszkodzeniem rdzenia kręgowego, kończyn dolnych.

Kod NFZ P.126.01

Kup teraz 5 000,00
    Realizuj wniosek NFZ od 1 800,00
  • Podnośnik rehabilitacyjny Eagle Vermeiren model 620

Czas realizacji 2-3 tyg

Podnośnik rehabilitacyjny Eagle Vermeiren model 620

Podnośnik rehabilitacyjny Vermeiren model 620 to podnośnik o nośności do 150 kg ułatwiający transport chorego. Przydatny przy przesadzaniu, kąpieli, toalecie i innych czynnościach związanych z przemieszczeniem i transportem.

Kup teraz 4 400,00
  • Pionizator model sito

Pionizator model sito

To łatwe w obsłudze, lekkie, a przy tym wytrzymałe i stabilne urządzenie, pomocne przy podniesieniu pacjenta do pozycji pionowej. Model ten ułatwia wykonywanie codziennych czynności przy pacjencie. Jest na tyle stabilne, że daje możliwość przesuwania razem z pacjentem.

Kup teraz 6 900,00
    Realizuj wniosek NFZ od 4 900,00
  • Podnośnik  2- funkcyjny z wyposażeniem TYTAN MDH

Podnośnik 2- funkcyjny z wyposażeniem TYTAN MDH

Zastosowanie Urządzenie oprócz funkcji podnośnika spełnia również rolę pionizatora.Umożliwia pacjentowi przyjęcie pozycji wyprostowanej poprzez zastosowaniespecjalnego, wymiennego ramienia oraz blokady kolan i specjalnej uprzęży.Pionizacja w podnośniku dwufunkcyjnym Tytan jest bardzo bezpieczna ikomfortowa dla pacjenta, a obsługa dla operującego personelu jest bardzo łatwai intuicyjna. Zastosowanie w jednym urządzeniu zarówno funkcji podnośnika jaki pionizatora nadaje naszemu urządzeniu miano urządzenia wielofunkcyjnegoużywanego w codziennej opiece nad osobą niepełnosprawną i szeroko rozumianej rehabilitacji

Kup teraz 3 499,00
  • Podnośnik transportowy z wyposażeniem SAMSON MDH

Czas realizacji 2-3 tyg

Podnośnik transportowy z wyposażeniem SAMSON MDH

Podnośnik Samson przeznaczony jest do przenoszenia osób niepełnosprawnychwymagających ciągłej opieki. Dzięki wysokiej jakości i doskonałejfunkcjonalności, Samson stanowi nieocenioną pomoc w codziennej pielęgnacjipacjentów. Solidna konstrukcja podnośnika jak i elastyczne i komfortowe nosidłasą gwarancją bezpieczeństwa i wygody zarówno dla chorych jak i opiekunów.

Kup teraz 3 399,00

Rekomendowane dla Ciebie