Pomimo trudnej sytuacji spowodowanej wirusem COVID-19 pracujemy niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 - zależy Ci na szybkim dostępie do sprzętu - zadzwoń 56 665 28 82
Ortopedio.pl
Ortopedio.plZadzwoń   8:00 - 17:0056 665 28 82

Wkładki lub podpiętki ortopedyczne z pelotami odciążającymi i amortyzującymi PEDI PRO THUASNE

cena:75,00 złNastępny krok

Wysyłka jeszcze dziś!
Wysyłka jeszcze dziś
Jeżeli zamówisz przed 17:00
Zamów w ciągu: h m s
Cena:
Thuasne
Sprężyste wkładki silikonowe amortyzują i umożliwiają rozłożenie obciążenia i wibracje.Specjalne kanaliki zapewniają właściwą wentylację.Specjalne rzepy pozwalają na stabilne ułożenie w bucie (dotyczy pelotek i podpiętek). »Dodaj do porównaniaProdukt dodano do porównaniaProdukt usunięto z porównaniaDodaj do schowkaProdukt usunięto ze schowkaProdukt dodano do schowkaZapytaj o produkt

Specjalne kanaliki zapewniają właściwą wentylację.
Grubość pod piętą: 8 mm.

Wskazania do zastosowania:

• Wrażliwe stopy
  • Bóle i reumatyzm
  • Łagodzenie bólu ścięgien i więzadeł
  • Ból śródstopia
  • Zapalenie kaletki maziowej
  • Zapalenie powięzi podeszwy

Przeglądany produkt nie ma jeszcze opinii.

12  zł

Przesyłka kurierska