Pomimo trudnej sytuacji spowodowanej wirusem COVID-19 pracujemy niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 - zależy Ci na szybkim dostępie do sprzętu - zadzwoń 56 665 28 82
Ortopedio.pl
Ortopedio.plZadzwoń   8:00 - 17:0056 665 28 82

Dziecięca ósemkowa orteza tułowia am-pes-02

Dziecięca ósemkowa  orteza tułowia am-pes-02
cena:82,00 złNastępny krok

Dziecięca ósemkowa orteza tułowia am-pes-02

Cena:
Reh4Mat
Dziecięca orteza ósemkowa, wykonana z bardzo lekkich i przewiewnych materiałów, z powodzeniem zastąpi tradycyjne opatrunki gipsowe w urazach obojczyka. »Dodaj do porównaniaProdukt dodano do porównaniaProdukt usunięto z porównaniaDodaj do schowkaProdukt usunięto ze schowkaProdukt dodano do schowkaZapytaj o produkt
DZIECIĘCA ÓSEMKOWA ORTEZA TUŁOWIA AM-PES-02

Ortezadla dzieci zapewnia odpowiednie podtrzymanie tułowia. Jest lekka i wygodna,dlatego sprawia, że jej noszenie nie powoduje dyskomfortu. Przeciwnie,zmniejsza ból i ułatwia funkcjonowanie. Doskonale sprawdza się przy urazachobojczyka, zespołach bólowych piersiowych odcinków kręgosłupa, a także przykonieczności korekcji wad postawy. To świetna alternatywa dla klasycznychgipsowych opatrunków. Jest znacznie wygodniejszy, zapewnia stabilność idoskonałe dopasowanie do ciała.

W DWÓCH ROZMIARACH: Wybór spośród dwóch rozmiarów to sposób na najlepsza dopasowanie ortezy do budowy ciała dziecka.
BEZPIECZNE LECZENIE: Orteza zapewnia stabilizację, podtrzymanie układu kostnego i uśmierzanie dolegliwości bólowych.
WYGODA: Jest znacznie wygodniejszym rozwiązaniem niż klasyczny gipsowy opatrunek. Bezpieczniejsza dla skóry i po prostu komfortowa.
BARDZO LEKKA: Orteza wykonana jest z lekkich materiałów, dlatego dobrze się nosi i nie przeszkadza w codziennym funkcjonowaniu.
DZIECIĘCA ÓSEMKOWA ORTEZA TUŁOWIA AM-PES-02

UŻYTKOWANIE ORTEZY DZIECIĘCEJ TUŁOWIA AM-PES-02

Orteza została wykonana z lekkich materiałów, które są trwałe i zapewniają maksymalny komfort. Konstrukcja z wykorzystaniem przeplotek jest dokładnie dopasowana do ciała, dlatego najlepiej sprawdza się do podtrzymywania układu kostnego. W celu zwiększenia komfortu orteza została wyposażona w miękką tkaninę oddzielającą ją od ciała.
Orteza jest dyskretna, ma uniwersalny kolor, dzięki czemu nie zwraca na siebie uwagi - to duża zaleta, szczególnie kiedy użytkownikiem jest dziecko.
Świetnie sprawdza się do korekcji wad postawy, które nie wymagają interwencji chirurgicznej, a także do różnego rodzaju zespołów bólowych. Ból staje się mniej uciążliwy, a leczenie przebiega prawidłowo.

DOPASOWANIE PRODUKTU - INFORMACJE:

RozmiarObwód klatki piersiowej
145-50 cm
250-60 cm
Obwód klatki piersiowej

Przeglądany produkt nie ma jeszcze opinii.

0  zł

Przesyłka kurierska