Ortopedio.pl
Ortopedio.plZadzwoń   8:00 - 17:0056 665 28 82

cena:49,00 złNastępny krok

Promocja dnia!

Do końca promocji pozostało: d h m s

Wysyłka jeszcze dziś!
Wysyłka jeszcze dziś
Jeżeli zamówisz przed 17:00
Zamów w ciągu: h m s
Cena w promocji:
oszczędzasz 15 zł
64 zł
49
Pani Teresa
1 opinie
Produkty z polskich szwalni Pani Teresy to doskonałej jakości pasy, ortezy, opaski i inne zaopatrzenie wspomagające pacjenta w walce z dolegliwościami i pomagające w szybkim powrocie do zdrowia. Firma Pani Teresa powstała w 1990 roku i do dnia dzisiejszego stale się rozwija stawiając na wysoką jakość, niezawodność i przystępną cenę. Zastosowanie: po operacjach jamy brzusznej-wspomaga codzienną aktywność: ułatwia poruszanie się, kaszel, śmiech, zmniejsza ryzyko wystąpienia przepukliny pooperacyjnej, zwiększa komfort, poprawia pewność siebie i poczucie bezpieczeństwa, ogranicza powiększanie istniejących przepuklin brzusznych/pępkowych.  »Usuń z porównaniaProdukt dodano do porównaniaProdukt usunięto z porównaniaDodaj do schowkaProdukt usunięto ze schowkaProdukt dodano do schowkaZapytaj o produkt

Uniwersalny pas brzuszny przewiewny

Uniwersalny pas brzuszny przewiewny todoskonałej jakości produkt, przeznaczony dla osób po zabiegach chirurgicznych wobrębie jamy brzusznej. Znacznie ułatwia on codzienne funkcjonowanie, zmniejszaryzyko wystąpienia przepuklin pooperacyjnych, a także zwiększa komfortpsychiczny użytkownika. Wykonany został z bardzo przewiewnego materiału, azapina się na praktyczny i wygodny rzep.

Nieoceniony po operacjach: Uniwersalny pas brzuszny docenią wszystkie osoby po przebytych w obrębie jamy brzusznej operacjach. Wspomaga on codzienną aktywność: zabezpiecza ranę w sytuacjach kaszlu, śmiechu czy poruszania się.
Zmniejsza ryzyko przepuklin: Użytkowanie pasa brzusznego po operacjach znacznie zmniejsza ryzyko wystąpienia przepuklin oraz ogranicza pogłębianie się tych już istniejących - zarówno brzusznych, jak i pępkowych.
Ważny w przygotowaniu do operacji: Uniwersalny pas brzuszny mogą również używać osoby przygotowujące się do operacji. Utrzymuje on powłoki brzuszne na swoim miejscu, co ogranicza ryzyko wystąpienia powikłań.
Przyjazny dla skóry: Uniwersalny pas brzuszny został wykonany z bardzo przewiewnego, miękkiego i miłego w dotyku materiału. Zapewnia on skórze stały dopływ powietrza, nie powoduje podrażnień czy obtarć.

Obsługa uniwersalnego pasa brzusznego

Pas brzuszny posiada bardzo ergonomiczną wysokość 24 centymetrów. Dzięki temu pasuje do budowy ciała właściwie każdego pacjenta - bez względu na wzrost, wagę czy obwód w pasie.
Zakładanie i zdejmowanie pasa jest niezwykle proste - wystarczy zapiąć lub odpiąć praktyczny rzep. Zapewnia on stabilizację pasa w każdych warunkach, nawet podczas intensywnego ruchu czy śmiechu.

Co w zestawie?

• uniwersalny pas brzuszny przewiewny

DOPASOWANIE PRODUKTU - INFORMACJE:

(W przypadku wymiaru na pograniczu rozmiarów zalecamy wybór większego modelu)

RozmiarObwód brzucha
XS 70-80 cm
S 81-90 cm
M 91-100 cm
L 101-110 cm
XL 111-120 cm
XXL 121-140 cm
XXXL >140 cm
  Obwód pasa
Opinie o produkcie
3
Dodaj własną opinię
empir
3

Sklep godny polecenia . Szybka, bezproblemowa dostawa . Pas wybrałam nieco za wąski . Akurat ten przewiewny w porównaniu z innymi kupowanymi przeze mnie jest mniej elastyczny i zwija się w użytkowaniu . Ale taki wybrałam .

2016-04-27(15)(0)
12  zł